Πως θα περιορίσω το αλάτι στη διατροφή μου;

 

Στα πλαίσια της Υγιεινής Διατροφής κρίνεται απαραίτητο να περιοριστεί η ποσότητα άλατος που καταναλώνεται. Αυτό θα βοηθήσει στο να διατηρηθεί στα επιθυμητά επίπεδα, η αρτηριακή πίεση στο αίμα.

 

Χρήσιμες Συμβουλές

Αποφύγετε την προσθήκη άλατος στο φαγητό σας την ώρα που τρώτε (στο τραπέζι),

  • Ελαττώστε τη προσθήκη άλατος κατά το μαγείρεμα π.χ. προσθέστε λιγότερο από 1 κοφτό κουταλάκι για 4-5 μερίδες φαγητού,
  • Δοκιμάζετε πάντα την τροφή σας προτού προσθέσετε αλάτι,
  • Αρωματίστε την τροφή σας χρησιμοποιώντας λεμόνι, μυρωδικά, μπαχαρικά, σκόρδο, ξύδι ή μουστάρδα,
  • Αποφύγετε την αυξημένη κατανάλωση επεξεργασμένων ή κονσερβοποιημένων τροφίμων,
  • Επιλέξτε κονσέρβες/συσκευασμένα τρόφιμα με την ένδειξη "Χωρίς προσθήκη άλατος",
  • Περιορίστε την πρόσληψη των τροφών στις οποίες η προσθήκη άλατος είναι εμφανής όπως: αλατισμένο βούτυρο, πατατάκια/γαριδάκια κ.τ.λ, αλατισμένους ξηρούς καρπούς,
  • Περιορίστε την πρόσληψη των τροφών στις οποίες η προσθήκη άλατος δεν είναι τόσο εμφανής όπως: αλλαντικά, παστά, καπνιστά προϊόντα, τυροκομικά, μαργαρίνες, σάλτσες εμπορίου, τουρσιά, ελιές, κονσέρβες, πίτσες, έτοιμα προ-μαγειρεμένα τρόφιμα,
  • Τα υποκατάστατα άλατος, καλό είναι να αποφεύγονται.

 

Επιμέλεια:

Κουτάντου Ειρήνη BSc (Hons), RD,

Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Υπεύθυνη Διαδικτυακών Υπηρεσιών του eatforlife.gr

Copyright © 2011

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 Πρόγραμμα Διατροφής 

(έλεγχος σωματικού βάρους)

   από 20€    

Δεικτης Μαζας Σωματος

Υπολογισμός Δεικτη Μαζας Σωματος

bmi

Translate

Follow Us:

Copyright © 2017 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Eat for Life - Συμβουλευτικό Κέντρο Κλινικής Διαιτολογίας - Διατροφής και Αδυνατίσματος