Αδυνάτισμα πριν τις γιορτές...

Είναι γεγονός πως κατά την γιορτινή περίοδο των Χριστουγέννων & της Πρωτοχρονιάς, περιτριγυριζόμαστε από αγαπημένες τροφές και ποτά. Παρόλο που δε χρειάζεται να νοιώθουμε τύψεις για αυτό, καλό είναι να έχουμε κατά νου πως, οι περισσότεροι άνθρωποι αυξάνουν κατά 2-3kg το σωματικό τους βάρος κατά την περίοδο αυτή. Αν υιοθετήσετε μια ισορροπημένη διατροφή και φροντίσετε να «εξοικονομήστε» λίγη ενέργεια, πριν τα Χριστούγεννα, θα καταφέρετε να ελέγξετε περισσότερο το βάρος σας. Αποφύγετε τις στερητικές δίαιτες και ότι άλλο είναι του συρμού. Οι συστάσεις που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το βάρος σας κατά 1-2kg, στις δυο επόμενες εβδομάδες.


Χρήσιμες Συμβουλές για ισορροπημέμη διατροφή & αδυνάτισμα πριν τις γιορτές...

  1. Λαμβάνετε καθημερινά πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα. Προσθέστε 1-2 ενδιάμεσα μικρογεύματα. Ελαττώστε την ποσότητα των γευμάτων σας κατά ¼.
  2. Καταναλώστε το γεύμα σας σε ένα ήρεμο και ευχάριστο περιβάλλον. Αφιερώνετε τουλάχιστον 20’ στο γεύμα σας.
  3. Προτού ενδώσετε σε ένα διατροφικό πειρασμό, αναρωτηθείτε «πεινάω πραγματικά;» Αν η απάντηση είναι όχι, ασχοληθείτε με κάτι που θα σας αποσπάσει την προσοχή από τη λήψη τροφής. 
  4. Λαμβάνετε επαρκείς ποσότητες νερού και άλλων υγρών ροφημάτων πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα γεύμα.
  5. Βασίστε το γεύμα σας σε αμυλούχους υδατάνθρακες (ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτα), πλούσιους σε φυτικές ίνες.
  6. Ξεκινήστε το γεύμα σας από τα λαχανικά.
  1. Καταναλώνετε καθημερινά τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών,
  2. Αντικαταστήστε τα τρόφιμα που έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά (πλήρες γάλα & γαλακτοκομικά, κόκκινο κρέας, δέρμα πουλερικών κ.α.) με αντίστοιχα τρόφιμα, τα οποία έχουν λιγότερα λιπαρά.
  3. Επιλέξτε τεχνητό γλυκαντικό αντί για ζάχαρη στα ροφήματα σας και περιορίστε την κατανάλωση τροφών που την περιέχουν.
  4. Περιορίστε το αλάτι και τα αλμυρά τρόφιμα (6γρ./2400mg ημερησίως)
  5. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα. Μπορείτε να εξοικονομήστε 200kcal ημερησίως εφαρμόζοντας τα παρακάτω: 
    • 50 λεπτά σταθερού βαδίσματος π.χ. στα μαγαζιά, στη δουλειά, βόλτα στον καθαρό αέρα με τα παιδιά, ή το σκύλο σας
    • 25 λεπτά γρήγορου βαδίσματος.
    • 30 λεπτά χορού.
    • 50 λεπτά αργής ή 30 λεπτά γρήγορης ποδηλασίας.
    • 60 λεπτά οικιακών εργασιών με γρήγορο ρυθμό.        


Το eatforlife.gr σας εύχεται χαρούμενες γιορτές! 


Επιμέλεια,

Κουτάντου Ειρήνη BSc (Hons), RD,

Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Υπεύθυνη Διαδικτυακών Υπηρεσιών του eatforlife.gr

Copyright © 2011


 

 

 

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 Πρόγραμμα Διατροφής 

(έλεγχος σωματικού βάρους)

   από 25€    

Δεικτης Μαζας Σωματος

Υπολογισμός Δεικτη Μαζας Σωματος

bmi

Translate

Follow Us:

Copyright © 2017 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Eat for Life - Συμβουλευτικό Κέντρο Κλινικής Διαιτολογίας - Διατροφής και Αδυνατίσματος